Τετάρτη 11 Απριλίου 2018

ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΣΦΥΓΙΚΟ

ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΗΣ ΣΤ1 ΤΑΞΗΣ ΤΟΥ 11ΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΕ ΘΕΜΑ΄΄ΤΟ ΠΡΟΣΦΥΓΙΚΟ΄΄
Αν φύγω ξαφνικά από το σπίτι μου για σοβαρό λόγο και πρέπει να πάρω μόνο ένα σακίδιο, τι θα βάλω μέσα; Και γιατί;
Ο σοβαρός λόγος που έχω φανταστεί, είναι για αιτία πολέμου και κατεδάφιση του σπιτιού μου. Έτσι μέσα στο σακίδιο μου θα βάλω, μία αλλαξιά ρούχα, μπας και χρειαστεί, δύο τρία μπουκάλια νερό και λίγο φαί, μόνο για ώρα ανάγκης. Επίσης θα έβαζα μέσα ένα ημερολόγιο που θα γράφω μέσα κάθε μέρα, μήπως μου πέσει και το βρει κάποιος να το κάνει βιβλίο που θα ζήσει πολλά χρόνια μέσα στην ελληνική ιστορία. Και τελευταίο και κυριότερο μία φωτογραφία με την οικογένειά μου, για να την θυμάμαι.
Όνομα: Ηρώ Τοψαχαλίδου.
Αν φύγω ξαφνικά από το σπίτι μου για σοβαρό λόγο και πρέπει να πάρω μόνο ένα σακίδιο τι θα έβαζα μέσα;
Μία από τις πιο σοβαρές αιτίες για να φύγουν κάποιοι από τον τόπο κατοικίας τους είναι ο πόλεμος. Όμως δεν έχουν την δυνατότητα να σκεφτούν τι και αν θέλουν να πάρουν ένα σακίδιο με κάποια πράγματα από την πατρίδα τους .
Αν βρεθώ κάποτε στην θέση τους θα πάρω ένα σακίδιο που θα βάλω μέσα: λίγο νερό και φαγητό , κάποια ρούχα για να έχω να φοράω , όλα τα χρήματα που έχω σπίτι μου ,ένα φακό, ένα κινητό τηλέφωνο και ένα φορτιστή για να μπορώ να επικοινωνώ . Επίσης ένα να ημερολόγιο και ένα στυλό για να καταγράφω την καθημερινότητά μου , τα κλειδιά του σπιτιού μου αν γυρίσω κάποια στιγμή και … το πιο σημαντικό, μια φωτογραφία με την οικογένειά μου. Αυτά τα πράγματα , για εμένα , είναι απαραίτητα.
Όνομα: Νίκη Επίθετο: Λουγιάκη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου